nexus7

페이지 정보

profile_image
작성자집요한편집증 조회 23회 작성일 2020-09-25 23:34:22 댓글 0

본문

Nexus 7 of 8 naaf onderhouden - Servicen versnellingsnaaf

Wanneer je rare geluiden uit de versnellingsnaaf van je fiets hoort of hij niet meer goed schakelt kan het een goed idee zijn om hem te onderhouden. Het servicen van een versnellingsnaaf is goed zelf te doen met wat standaard handgereedschap, een conussleutel en wat motorolie. In deze video laat ik je zien hoe je je naaf kunt demonteren, smeren en weer monteren.

Dit hele verhaal nog even nalezen? Dat kan! https://www.fietsenmakendoejezelf.nl/fiets-versnellingen/versnellingsnaaf-onderhouden-nexus-servicen/

Meer weten over fietsreparaties en onderhoud? www.fietsenmakendoejezelf.nl

Op zoek naar de goedkoopste fietsonderdelen?
www.budgetfietsonderdelen.nl
Lucky Bird Bikes : 6:15 Droog :-)
LoneSentryMusic : Bedankt voor deze video, dit was ik van plan te gaan doen. Maar hoe zit het dan met de smering van de naaf nadat hij weer gemonteerd zit ? is de motorolie die achterblijft nadat je het laten uitlekken genoeg ? En gezien we de naaf toch geheel gaan onderdompelen in olie om van vuil e.d. af te komen, zou er een bezwaar zijn om het gewoon eerst schoon te spoelen met b.v. remmenreiniger o.i.d. ? Een nacht in een bak met degrason ? Zitten er kunsttof delen in die daar niet tegen kunnen of is de kans dan groot dat je de drap alleen maar dieper er in krijgt waar je het niet wil ?
pizzablender : I would use gear box oil. API GL-4 only, not GL-5 and also not GL4/GL-5.
pizzablender : Ik zou versnellingsbakolie gebruiken, type API GL-4. Zorg dat er geen GL-5 op staat, want dat tast messing aan. Weet niet of dat in de naaf zit. Dus alleen GL-4, wat in een normale autoversnelling gaat.
ibnu Çürük : Bedankt voor de video. Ik neem aan dat deze video ook geldt voor de Shimano Nexus met drie versnellingen?
rangerstorm lucky : Ohh, the hub looks like shit, the inner workings would no longer be built in here in the bicycle workshop, the maintenance should have happened much sooner
John Chaser : hoeveel zou dit moeten kosten bij de fietsenmaker?
Job91 : this worked! I did this on a bad performing bike and now it costs much less energy to propel myself forward. not like new but very much ridable again
MultiReel : Good video and clear instructions! However, I would definitely give it a better cleaning. Grab some brake cleaner and spray away all that dirty brown grease on the outside and also on the inside. Then dip it in gearbox oil. The way you do it there is a lot of dirty grease left inside the hub that will mix with the oil over time. And last but not least: although motor oil works, it contains a lot of additives that aren't needed for a bike. Those additives could even react with the plastic parts, for example the plastic ball bearing holder ring. Use gearbox oil and get the GL4 or GL4/5 combi version. Do not get the GL5 version, since GL5 has more of additives that also could give problems in the long run...
Ducati999cc : I miss my bike which had nexus 8 hub. That was stolen. Was amazing riding experience

Nexus 7 in 2020 - still useful?

Here I showcase my old Asus Nexus 7 tablet, 2013 version, and determine whether it is still a useful device 7 years after its market release.
Maílson José da Silva : Does it run Google Docs offline?
Stingray : Is it safe to update to android 10? Having issues with streaming services.
jamie savage Photography : IT SUCKS WASTE OF MONEY IN 2020
gord staples : I believe that you are wrong on the specs. This tablet has a quad core 1.5ghz processor, not 1ghz dual core and the ram is 2gb, not 1gb. I still own several of these and find they are very useful.
Nami sah : you need to poop those big old grandma pants
quendii_ pappii : Can it download Pokemon go
Ferry Hartanto : is it 2gigs ram? i want to buy this for second tab for my kids, did this device baterry still good?
Lori Pavlu : Mine was my daily driver till it took a leap off the treadmill a few weeks ago. The crack in the screen was barely noticeable but it damaged the digitizer. Bought a Samsung Galaxy Tab a and it sucks in comparison so I'm ordering the parts to fix it. Wish me luck!
namon2345 : Everyone think Nexus 7 2013 is pretty useless. I want a budget tablet for read pdf only in a class.
So,I buy nexus 7 2013 on ebay very cheap price. First time deliver this tablet got daughterboard broken.
I need to rebuy daughterboard and replace it.
Then i install lineage OS 14.1,Elemental X and SONY XZ2 audio mod. I can said pretty stable and smooth.
StevieBlues66 : Nothing great about ur nexus7 lots of not so well off people are still using devices that have been around a while

SHIMANO NEXUS 7 OF 8 VERSNELLINGSNAAF AFSTELLEN Zo doe je dat

Een Nexus 7 of 8 versnellingsnaaf kan je ook zelf afstellen. In dit filmpje laat Roel zien hoe je dat doet.

Facebook: https://www.facebook.com/peerenboomfi...
Website: https://www.peerenboomfietsen.nl
ye : Dat bij het stuur is niet genoeg er zit nog teveel afstand tussen
Mark van H. : Super, dank voor het delen!
Jean Rikkie : Bedankt, ik had de kabels van mijn fiets vervangen en zat er iets naast met het afstellen van mijn (8) versnellingen, de kabel zat net niet helemaal op de juiste plaats in de kabel houder, nu moet ie weer goed zijn. Gelijk ook even de fiets van mijn vrouw gedaan, die stond ook een fractie off-sync. De vorige keer dat ik alles uit elkaar had gehaald was vanwege het vervangen van het achter tandwiel (+ ketting). Wat is de functie van het "lock" plaatje wat er op zit ? p.s. goed dat je nu een microfoontje draagt, het geluid is nu een stuk beter!
czondag : Bij een elektrische fiets, hoe dient dan geschakeld te worden? Met trappers stil of doortrappen?
Jean 23 : Ik heb op mijn wiel met nexus 8 wat speling zitten en het wiel draaid ook niet zo lang als ik hem op zn kop zet. Is dat normaal?
Leven in een camper : Duidelijk uitgelegd, dank je
Axell Bongers : Goede uitleg, hier heb je wat aan, dankjewel!
Wyn Fjoer Ierde Wetter : bedankt
Peter Bakker : Duidelijke uitleg! Ik heb een vraag over onderhoud van deze naven. Is het verstandig ze eens in de zoveel jaar te laten smeren? En gaat dat dan met een oliebad of nieuw vet bijvoorbeeld?
corei51 : Handig om te weten top

... 

#nexus7

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

전체 530건 1 페이지
게시물 검색
Copyright © www.dmcnews.kr. All rights reserved.  Contact : help@oxmail.xyz